Kick

Op de dag dat de winter begint 21 -12 - 12 is onze zoon Kick Jansen (voluit genoemd naar zijn opa's Kick Arnold Jan, KAJ Jansen) geboren. In mijn zwangerschap hoorde ik de naam Kick doordat een collega een zoontje had die zo heette. Toen ik die naam tegen mijn man vertelde zei hij: jee, aan die naam heb ik ook gedacht maar wist niet wat je daarvan zou vinden. Hij had de naam gehoord van de voetballer Kick Smit en er is een stripboek afgeleid van die naam: Kick Wilstra. Mijn man verzamelde toen al stripboeken. Kick Wilstra staat natuurlijk nu inmiddels ook in de kast. Dus toen was het eigenlijk al duidelijk voor ons: een stoere korte maar toch oerhollandse naam. De naam is eigenlijk afkomstig van Kornelis. De naam past gewoon bij onze zoon: een stoer super vrolijk en prachtig ventje!
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl