Yoes

Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl
De naam van ons tweede meisje was zo makkelijk nog niet. Na vele vele malen de Rockingnames lijst gelezen te hebben waren er een paar die ik mooi en stoer vond maar mijn man niet. Ik had stiekem verwacht dat t wel een naam uit de lijst van Rockingnames zou worden.. nou niet dus.. het is Yoes geworden, een naam die ik 1x eerder heb gehoord bij een leuk ventje dat bij mijn zoontje in de klas zat. Een korte stoere naam die we gelukkig beide mooi bij de rest vonden passen en ook niet onbelangrijk voor ons, nu hebben we 5 unisexnamen. Mecx, Jip, Louka, Puc en Yoes. Misschien ook wel een Rockingname voor de lijst......