Sigourney Nandi Lymée

Onze lieve dame heet voluit Sigourney Nandi Lymée. Lymée is haar roepnaam.  Model Ymre Stiekema is een tijd geleden bevallen van dochter Lymée (ik hoorde het bij RTL Boulevard ;)) en ik vond het zo bijzonder dat ik het onthouden heb. Het gekke is dat ik de naam eerst niet eens mooi vond. Door het vaak te herhalen, ben ik het mooi gaan vinden. Toen ik zwanger bleek te zijn, zei ik de naam tegen mijn vriend en hij had meteen zoiets: 'Ja, dat is 'm!' We moesten er wel heel erg aan wennen, juist omdat je de naam nooit hoort. We hebben tijdens de zwangerschap dus al goed haar naam geoefend! Mijn zusje zou Nandi geheten hebben en het was dus ook zo klaar als een klontje dat onze dochter deze naam ook zou dragen. Sigourney is een tijd lang een puntje geweest. We hadden eerst een andere naam, maar deze zou ook als roepnaam kunnen en je weet het maar nooit natuurlijk... Een andere naam dus. Sigourney vonden we allebei erg mooi. We hebben het gehoord bij So You Think You Can Dance  waar een aantal jaren geleden een mooie dame met mooie krullen aan mee deed. Mooie naam, maar lastig en al helemaal voor mijn Drentse familie ;). Soms denk ik wel eens Sigourney zou een betere naam voor Lymée zijn. Het is namelijk een lief, vrolijk en makkelijk meisje, maar er zit ook genoeg pit in. Desalniettemin zijn we superblij met de naam Lymée! En ach, bij de SVB heet ze Sigourney ;)
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl