Bienke Hansje

Mijn vader was heel erg ziek en zou niet meer beter worden. Wij gingen oude foto' s van hem zoeken om een boek van te maken toen ik zijn geboorte kaartje tegen kwam. Op dat geboorte kaartje stond Hans broertje van Bienke bleek dat mijn tante Wobien eigenlijk Bienke heette... Ik zei toen tegen mijn mam als we ooit een dochter krijgen noemen we haar Bienke omdat het gewoon een stoere niet veel voorkomende naam is en Hansje omdat mijn vader Hans heette. Samen werd dat dus Bienke Hansje. Anderhalf jaar later was ik zwanger en ja het werd een meisje.. Op 13-09-2013 is dus ons wondertje Bienke Hansje geboren  en bij dat wondertje paste deze naam perfect.. Een stoere lieve mooie naam met een heel speciale achtergrond..
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl