Nika, Yanu* en Sele

Als eerste is Nika geboren in december 2006... wij waren op zoek naar een naam die krachtig was en niet te vaak voorkomt... Toen ik in 2009 zwanger was van onze 2e dochter vond mijn vriend Malou een mooie naam maar omdat je die vaak hoort kwam ik op Yanou... een naam die ik eens op TV heb gehoord. Was er direct verliefd op maar ja... ik ben een moeder met een 4 letter tik ;-) En daarom is het Yanu geworden!! Helaas hebben wij Yanu* een dag na haar 2e verjaardag moeten laten gaan... ze had een hersentumor en het Angelman-syndroom. Ze was zo ziek maar ook zo speciaal... we missen haar nog iedere dag! Tijdens het ziekteproces van Yanu* ben ik wonder boven wonder zwanger geworden van onze 3e dochter, welke de prachtige "4 letter" naam Sele heeft gekregen. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt van de prachtige namen van mijn 3 dochters.

Geen opmerkingen: