Youri, Nikki en Jessie

Dit zijn mijn 3 kanjes, Youri, Nikki en Jessie ( 16-02-2003, 20-09-2006, 20-09-2012), Youri is vernoemd naar Youri Mulder en ook op die manier geschreven omdat ik dat de stoerste manier van schrijven vond en nog steeds vind, onze Youri is 9 weken te vroeg geboren en heeft erg veel problemen gehad, er was een hele lieve zuster die veel voor Youri zorgde en die heette Nikki, het was zo een geweldig lieve zuster, toen ik in verwachting was van onze oudste dochter wist ik gelijk dat ze Nikki moest gaan heette, vind het zo een stoere meidennaam en die zuster die veel voor onze Youri zorgde was ik natuurlijk nooit vergeten, voor mij was het duidelijk, maar mijn man vond het helemaal niks, maar na lang nadenken ( zeuren van mij, haha), zei hij uiteindelijk tegen mij, ja eigenlijk is het wel een hele leuke naam, gelukkig, ik was zo blij, we zijn later trouwens nog teruggegaan naar de afdeling naar zuster Nikki en ze was erg vereerd dat wij onze dochter naar haar hadden vernoemd, afgelopen augustus hebben we er nog een stoere meid bijgekregen met de stoere naam Jessie, naar de zangeres Jessie J, dat vind ik zo een stoer mens, mijn moeder kwam met de naam, mijn man was gelijk verkocht, maar ik moest even nadenken hoor, ik was bang dat mensen het verkeerd gaan uitspreken, je spreekt het namelijk gewoon op zijn hollands uit en niet op zijn engels (djessie), maar uiteindelijk vond ik het wel zo eerlijk omdat ik dus zo graag Nikki wilde en mijn man daar ook uiteindelijk voor gegaan was. dat ik dan ook voor zijn naam zal gaan en daar ben ik erg blij om, we hebben 3 kinderen met naar mijn idee mooie stoere namen!

Geen opmerkingen: