James Otis en Chet Lewis

Toen ik voor de eerste keer zwanger raakte waren mijn vriend en ik er allebei heilig van overtuigd dat het een jongen zou zijn. We waren dan ook al vrij snel uit over de jongensnaam. Een meisjesnaam koste meer moeite, maar ach die hadden we waarschijnlijk niet eens nodig. Met 16 weken lieten we een pretecho maken en inderdaad, een jongen! Mijn vriend en ik hadden beide dezelfde jongensnaam in ons hoofd, al voordat we elkaar kenden: James. Mijn vriend kende de naam van James (Jim) Morrison, ik was voornamelijk gecharmeerd vanwege de klassiek Engelse toon. En we wilden graag een naam die nog niet zo bekend was in onze omgeving. Ik wilde er ook nog graag een tweede naam bij en onze zoektocht zetten zich voort in de jazzwereld. Otis zou de tweede naam worden, naar Otis Redding. Op 10 mei 2014 was daar James Otis. Ruim een jaar later raakte ik weer zwanger en deze keer waren we iets minder overtuigd van het geslacht. Desalniettemin hadden we wederom snel een naam, zowel voor een jongen als een meisje. Met 16 weken hebben we weer een pretecho laten maken en jawel, James zou een broertje krijgen! Ook deze keer hebben we weer gezocht onder de jazzartiesten. We wilden ook deze keer weer een naam die nog niet zo bekend was in onze omgeving. Op 28 januari 2016 werd onze tweede zoon Chet Lewis geboren. Chet naar Chet Baker en Lewis naar Louis Armstrong (alleen de schrijfwijze hebben we iets aangepast).  Twee Rockingnames voor onze Rocking boys!