Riva

Wij hebben lang nagedacht over de namen. Wij wisten niet of het kleine aapje in mijn buik een jongen of een meisje zou worden. Ik ben juf en wilde niet een naam die ik in mijn klas had horen voor bij komen. Daarnaast wilde wij een korte, krachtige en originele naam. Ook is het een naam,vonden wij, die lief is bij een baby meisje en ook leuk en sterk als volwassen vrouw.
Wij vonden de naam omdat mijn vriend gek is van boten en ' Riva' een mooie boot is. Toen zijn wij verder gaan zoeken en kwamen wij erachter dat het ook een Italiaanse plaats is. De kant van de moeder van mijn vriend is Italiaans dus toen waren wij verkocht! En als wij naar onze kleine diva kijken past de naam perfect.
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl