Naledi Quinn

Tijdens mijn zwangerschap heb ik regelmatig op jullie site gekeken voor inspiratie. Wij willen zeker geen top 10 namen en het liefst een stoere naam. Daarnaast wou ik mijn dochter ook graag naar mijn oma vernoemen maar dat werd al gauw lastig omdat ikzelf ook zo heet; Engelien. Paar jaren terug had ik al bedacht als het een meisje werd om haar Lynn te noemen maar dit staat nu in top 10 dus viel toch af voor ons. Ik ging anders denken, meer symbolisch, iets met ster leek ons ook wel mooi. Mijn man stelde voor om te kijken naar namen uit andere landen met als betekenis ster. Gelijk gaan zoeken en wij kwamen uit op Naledi! Dat deze naam uit Zuid Afrika komt was helemaal mooi, ik ben verliefd op dit land. Dit moest en zal haar naam worden! Tijdens onze zoektocht kwamen wij ook op naam Quinn en dit vinden wij allebei heel mooi en stoer voor een meisje maar na zien van Naledi wint Naledi toch en kreeg Quinn een mooi tweede plekje! Beide namen past echt goed bij haar, lief en stoer!
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl