Fiore Inde, Jessie Leroy en Autumn Jadyn

Fiore Inde 29 februari 2002, Jessie Leroy 14 oktober 2006, Autumn Jadyn 27 oktober 2013. Mijn man en ik zijn heel verschillend: Ik wou iets aparts, iets stoers. En hij wou juist iets normaals, liefs. Uiteindelijk, 1 week voordat ik zou bevallen van mijn eerste, kwam een goede vriend van mij terug uit Italië en hij had bloemen meegenomen. Ik spreek Italiaans en bloem is Fiore. Dit klonk zo mooi en apart, maar ook lief en romantisch. Bleek het later een stoer meisje te zijn en word ze vanaf haar vijfde al Inde genoemd, omdat dit beter bij haar past. Jessie Leroy haar 8 jaar oude autistische broertje. Autumn Jadyn, een super lief, bijna twee jarig meisje. En nu een jongensnaam aan het bedenken voor ons vierde kindje. Zo lastig, nog maar 1 maandje, en we kunnen niks bedenken!
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl