Maas


Al voordat ik mijn vriend leerde kennen, raakte ik in de kroeg aan de praat met een sympathieke leuke man. Hij was net vader geworden en liet trots een foto zien van een stoer en lief klein mannetje met de naam: "Maas". Gelijk dacht ik: "wat een super stoere korte en krachtige naam!" Een jaar of 5 later was ik zwanger en stelde de naam Maas aan mijn vriend voor, hij was gelijk enthousiast en vertelde dat zijn oma Maasje heette! Hoe toevallig! Ook heet mijn vriend met z'n achternaam: Dijkgraaf, dus dat past helemaal...
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl