Brant en Kroon

Toen ik 14 jaar was en voorgesteld werd aan een vriend van een oud klasgenootje en hij zijn naam liet vallen (Brandt) wist ik het zeker als ik ooit een jongen zou krijgen dan zou hij Brant gaan heten. Aangezien ik er de eerste zwangerschap alleen voor stond hoefde ik het met niemand te overleggen, dus de keuze was snel gemaakt! Ik heb toen der tijd expres voor een t op het einde gekozen omdat dit het in mijn ogen net wat sjieker en zachter maakt.... en wat past zijn naam goed bij hem!!!!! Toen ik in verwachting was van de tweede, deelde ik mijn vriend meteen mee dat het weer een aparte naam moest zijn. Omdat hij meer van de "gewonere" namen is, werd dit best wel een opgave! Maar...... we kwamen eruit; het werd de naam KROON. Dit omdat mijn vriend Colombiaans is en ons kindje dus een wat caramelkleurig huidje zou krijgen, nou is een kroon meestal goudkleurig dus dat komt mooi overeen. Verder is ons zoontje de "kroon" op onze relatie/werk!!! De aparte namen zijn bij ons trouwens niet vreemd, de kinderen van mijn zussen heten: Beer, Storm, Prince, Kiki en Quint!
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl