Arwen

Toen ik zwanger was van Arwen, wilden mijn man en ik vooral een krachtige maar vrouwelijke naam. Arwen is afkomstig uit het Welsh en kan vertaald worden naar 'Nobele dame' of 'Muze'. Door de Lord of the Rings film heeft de naam meer bekendheid gekregen. Arwen is in de film de naam van een elf en de geliefde van clanhoofd Aragorn. Hoewel ze niet naar een karakter in LOTR vernoemd is, noem ik haar toch wel eens gekscherend 'mijn elfje'.
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl