Lova-Lyenn

Mijn partner en ik kwamen er qua meisjesnamen maar niet uit. We wilden iets aparts maar ook simpel, stoer maar ook lief.. Vele namen zijn ons gepasseerd op een avond zaten we weer met onze namenlijstjes en zag ik ineens bij mijn partner Lova in zijn lijstje staan, bij de vraag hoe hij aan Lova kwam (omdat mij dat wel aansprak) zei hij dat hij aan love dacht en wat hij aan love kon veranderen, ik vond het gelijk mooi maar omdat het zo onbekend was ontbrak er voor mijn gevoel iets aan de naam.. Weer kwamen de namenlijstjes erbij, heel snel werd duidelijk dat Lova-Lyenn de naam zou worden van ons meisje. Lova-Lyenn had voor ons alle ingrediënten die wij zochten in een naam. De naam stond vast maar als laatste check wilden we toch voor de zekerheid weten of Lova geen rare  betekenis had. Na wat speurwerk kwamen we erachter dat Lova, belofte betekend in het Zweeds. Door deze betekenis waren we helemaal om. 05-08-2013 is Lova-Lyenn Ida geboren. Ida is haar tweede naam vernoemd naar mijn Oma die ontzettend veel voor mij betekend. Oma Ida heeft wat traantjes gelaten toen ze hoorde dat haar achterkleinkind haar naam ging dragen.
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl