Nikaj

Onze stoere bink draagt de naam Nikaj. Doordat ik in de kinderopvang werk kom ik veel namen tegen en ga je associeren. Best lastig om een leuke stoere naam te vinden die je niet vaak hoort. Ik houd van wat appartere namen dan mijn man. Voor een jongetje was deze naam meteen duidelijk een meisje zou nog een opgave worden. Op de terug weg van onze geslachtsbepalende echo, zei mn man in de auto nou het word dus nikaj. Nog voor ik mijn man kende ben ik de naam nickaaj tegen gekomen maar vond de schrijfwijze te lang. Ik weet niet waarom maar hij is me bij gebleven en heb de net zo lang gepuzzeld dat de schrijfwijze ook naar onze zin was. Mijn man wilde geen y in een naam dus schrijven we hem met een j op het einde. Het is toeval dat van beide opa's de letters verwerkt zijn in nikaj's naam want ni van nico k van kleinkind en aj van jan maakt nikaj niet vernoemt maar wel een leuke uitkomst. Mochten we in de toekomst een 2e wonder verwachten word het nog een hele klus om iets te vinden wat past bij nikaj en waar we het beiden mee eens zijn.
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl