Puc

Onze dochter heet Puc. Dus niet met een k of ck. We vonden het altijd al een stoere naam maar meer voor n meisje dan voor een jongen. Na 3 jongens: Mecx, Jip en Louka kregen we nu dus een meisje. We waren het niet eens over de spelling..tot op een dag ik het keukenkastje open deed en een pak Tuc koekjes zag liggen. Ik riep vanuit de keuken naar mijn man :ik heb het.. het wordt Puc met een c.. net zoals in de Tuc koekjes. In 2012 is zij de enige die die naam heeft gekregen is terug te lezen in de svb lijst van 2012. Nu ben ik in verwachting van de 5e en het wordt weer een meisje, maar daar zijn we nog niet uit. Wellicht dat rockingnames kan helpen :-)
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl

Geen opmerkingen: