Jimi-Jaey

Mijn vriend en ik vonden het moeilijk om samen tot een naam voor ons zoontje te komen. Ik wilde hem graag vernoemen naar mijn broertje Djim, en had de naam Jimi. Mijn vriend wilde graag de naam Jaey. Toen hebben we uiteindelijk maar beide namen gekozen. Op 4-05-2013 is onze stoere vent Jimi-Jaey geboren!
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldige naam!

Anoniem zei

dankzij dit verhaal de perfecte naam voor onze zoon gevonden. Djim! geweldige naam.

Anoniem zei

wat grappig mijn zoontje heet jaey