Sam

Onze dochter heet Sam.. en nee het is geen jongen, en nee het is niet van Samantha, en nee ook niet Sammy aub.. Ik had plots een heel helder beeld voor ogen tijdens mijn zwangerschap.. Mijn dochter zou in de tuin voor de deur staan.. een flinke bos verwilderd haar, knalblauwe ogen en helemaal onder de modder. Daar stond ze, met een stok in haar hand en een hele boze blik in haar ogen.. ze mocht namelijk niet naar binnen van mij.. Nee daar past geen Emma bij.. En jawel, wij hebben een schat van een dochter, veel haar en blauwe ogen. En toen ze geboren was en de borstvoeding niet meteen lukte.. werd ze knalrood en zette het op het schreeuwen.. zozo, dat is me er 1 hoor ik de verpleegkundige nog zeggen. Sam, ook al vinden veel mensen het zielig een jongens naam voor een meisje .. wij weten wel beter..
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl

Geen opmerkingen: