Jagger

Wij mochten na een paar jaar eindelijk ons zoontje Jagger verwelkomen. Deze naam komt oorspronkelijk uit het boek "Rocking names!". De eerste keer dat ik deze naam hoorde van mijn vrouw, zij vond hem meteen helemaal geweldig (zij is dan ook een Stones fan) , moest ik dus meteen aan de eigenaardige zanger van de Rolling Stones denken... dus... NEE! Maar toen ik in één van de vele zwangerschapsmagazines een foto van een stoere mama met dito zoontje zag, dit kereltje heette dus Jagger, was ik overstag. Toch wel een hele stoere naam... Dus onze zoon, eigengereid als hij is draagt de naam van een al even eigengereide zanger.
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl

Geen opmerkingen: