Senn

Ik was zwanger van de tweede. We wisten inmiddels dat we een jongen kregen. Bij onze eerste zoon waren meteen overtuigd van zijn naam maar nu konden we niets passendst vinden. Het boek kwam ik tegen in een tijdschrift en besloot het meteen te bestellen. Een paar maanden voor de uitgerekende datum heb ik in een paar uur het hele boek doorgespit. En voor mij was het duidelijk, het zou Senn moeten worden. Ik vond alles mooi, de naam, de klank de schrijfwijze, de manier waarop het paste bij de naam van de oudste Dean. Helemaal goed. Dolenthousiast sms'te ik hem door aan mijn vriend.. Zijn eerste reactie was wat lauwtjes. Maar na een paar weken was hij helemaal om. Hij was zelfs zo enthousiast dat hij zich een paar keer versprak. Gelukkig merkte niemand dat. Tot hij 3 weken voor de uitgerekende datum opeens twijfels kreeg. Ik dacht dat ik gek werd. Tenslotte was ik helemaal weg van de naam maar zat de naam ook al in piepschuim op de muur van de babykamer geplakt!!! Gelukkig duurde dat moment van totale verstandsverbijstering maar 2 dagen en kwam alles goed. Op 6/7/2011 werd onze zoon Senn geboren. De oudste moest even wennen aan zijn naam. Hij had hem al 9 maanden mickey Mouse genoemd. Maar inmiddels is iedereen eraan gewend en zijn de reacties nog steeds heel positief!

Geen opmerkingen: