Iggy Mica

Wij hebben onze tweede kindje een meisje Iggy Mica genoemd, roepnaam Iggy. We zagen in het boek Ziggy staan maar daar was ik niet helemaal fan van. In het register van het boek zag mijn man, Iggy staan en die was meteen helemaal enthousiast, aangezien hij een enorme muziek liefhebber is en Iggy Pop ook op Pink pop gezien heeft en cd's van hem heeft. Ik moest erg wennen aan de naam, (Iggy Pop is ook niet zo'n heel gezond voorbeeld ;-) en ik kwam maanden met allerlei andere namen maar mijn man was er niet van af te krijgen en hij heeft gelijk gehad want we krijgen de meest leuke reacties op haar naam en ze is ook een echte Iggy. Toen ik een jaar na haar komst haar naam op mijn pols erbij ging laten zetten in Amsterdam, kreeg ik een man die hem zetten die helemaal Iggy Pop fan was en die net een boek over Iggy Pop aan het lezen was en kreeg ik alle in's en out's van Iggy Pop, erg leuk en super toevallig want was gewoon een shop ingestapt. Nou dit is ons verhaal van onze dochter Iggy.

Geen opmerkingen: