Lyvia

Zelf ben ik op jonge leeftijd mijn moeder Diana verloren en ik wist dat mocht ik ooit een dochter krijgen ik Diana als tweede naam wilde. Na een lange tijd kwam ons wens eindelijk uit we verwachtte een kindje! Mijn tante (zus van mijn moeder) kwam op de naam Lyvia en wij waren meteen verkocht! En toen we te horen kregen dat we een meisje verwachtte was het meteen duidelijk Lyvia Diana! Lyvia betekent leven en dat vonden we extra mooi want haar oma Diana zal altijd in ons voortleven. Daarnaast klinkt Lyvia ontzettend lief, vriendelijk en mooi. En dat is ze ook allemaal nu inmiddels alweer 3 jaar.
Babynamen ; kindernamen ; baby ; naam ; namen ; baby namen ; kinder namen ; stoere namen; stoerenamen ; apartenamen ; aparte namen ; jongens namen ; jongensnamen ; meisjes namen ; meisjesnamen ; namen lijst ; namenlijst ; namenboek ; namen boek ; bijzondere namen ; bijzonderenamen ;  naam zoeken ; namen zoeken ; buitenlandse namen ; buitenlandse babynamen ; geboorte ; zwanger ; moeder ; vader ; stoer ; gaaf ; cool ; cole ; vet ; kopen ; babyspullen ; zwangerschap ; kado ; Nederlandse; Amsterdamse ; babynaam ; baby naam; kindernaam ; kindernamen ; babyname ; babynames; name; names; cool babyname; www.rockingnames.nl